فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

فراخوان عمومی شناسایی متقاضی واگذاری اماکن در فرودگاه آبادان

تاریخ انتشار: 
18/04/1392

 
فراخوان عمومي جهت شناسایی متقاضی به منظور واگذاری اماکن  فرودگاه آبادان به پيمانكار واجد صلاحيت برگزار می‌شود.
به گزارش روابط‌عمومي فرودگاه آبادان محمدرضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان از آمادگی این فرودگاه از برگزاری مزایده به‌منظور واگذاری اماکن فرودگاهی به متقاضیان حقیقی و حقوقی خبر داد.
وی افزود: واگذاری فضا و محل‌هاي تجاري-خدماتي در اين فرودگاه در راستاي ارتقاء سطح تأمين خدمات مورد نياز مسافرين و مشايعين فرودگاهي انجام می‌شود.
به گفته رضایی، اماکن مورد نظر به مدت 3 سال در قالب انعقاد قرارداد واگذاري محل با رعايت لايحه قانوني واگذاري و تخليه اماكن و محل‌ها در فرودگاه‌هاي كشور مصوب(1358) و آئين‌نامه اجرايي آن، واگذار می‌شود.
گفتني است؛ از كليه متقاضيان و اشخاص حقوقي واجد شرايط كه داراي توان مالي، مديريتي و اجرايي لازم هستند، دعوت به‌عمل مي‌آيد جهت دريافت اسناد مناقصه به اين فرودگاه مراجعه و نسبت به ارائه فيش واريزي و دريافت اسناد فراخوان اقدام لازم را انجام دهند.
يادآور مي‌شود؛ شركت فرودگاه‌هاي كشور در رد يا قبول پيشنهاد متقاضيان مختار بوده و صرف شركت در فراخوان هيچگونه حق و حقوقي براي متقاضي ايجاد نخواهد كرد.



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت